Parans Solar Lightning AB flyttas till observationslistan

(for English version see below)

Med hänvisning till dagens pressmeddelande från Parans Solar Lightning AB flyttas handeln i bolagets aktie till Spotlight Stock Markets observationslista. Spotlight bedömer att bolaget inte längre uppfyller noteringskraven.

Spotlight Stock Market

e-post informationsovervakningen@spotlightstockmarket.com

Spotlight Stock Market är en handelsplats som vill göra det enklare, tryggare och synligare för tillväxtbolag att bli och vara noterade. Samtidigt erbjuder Spotlight investerare möjligheten att bli delägare i tillväxtbolag på ett enklare och tryggare sätt. Hos Spotlight Stock Market finns fler än 160 noterade tillväxtbolag från olika branscher. Spotlight Stock Market grundades 1997, har 20 anställda och huvudkontor i Stockholm. Läs mer på www.spotlightstockmarket.com

Parans Solar Lightning AB will be traded on the observation list

With reference to todays´ press release from the company Spotlight Stock Market has decided that the shares in Parans Solar Lightning AB will be traded on Spotlight Stock Market´s observation list. Spotlight Stock Market considers that the company no longer fulfills the listing requirements.

Spotlight Stock Market
+ 46 8-511 68 000

Email informationsovervakningen@spotlightstockmarket.com

About Spotlight