Magnus Forsling anställs som avdelningschef på SSM

SSM fortsätter att expandera och för att fortsatt stärka projektorganisationen har vi anställt ytterligare en avdelningschef. Magnus Forsling tillträder tjänsten den 19 februari 2015.

Magnus har en betydande erfarenhet från bygg- och fastighetsbranschen och har tidigare arbetat på JM i ett flertal olika roller, både som avdelningschef och projektledare. Magnus kommer närmast från en tjänst som projektledare i Uppsala.

- Magnus är en erkänt duktig projektledare med gedigen erfarenhet och kompetens från bostadsproduktion och projektledning. Vi är mycket glada att han har valt att börja hos oss på SSM. Hans erfarenheter och kompetens kommer att vara mycket viktig för vårt fortsatta strategiska arbete med att utveckla och nå bolagets långsiktiga målsättning säger SSM:s VD Mattias Roos.

SSM har under 2014 anställt sex nya medarbetare, idag har bolaget 41 stycken anställda.

Mattias Roos, VD SSM tel: 0706-185 199

SSM arbetar med projektutveckling och nyproduktion av bostäder i Stockholm. SSM har idag en stark position som bostadsutvecklare i regionen. Bolagets vision är enkel: vi ska utveckla Stockholms mest efterfrågade bostäder för morgondagens stockholmare. Morgondagens stockholmare är enkelt beskrivet någon som värdesätter stadens puls, närhet till kommunikationer och en flexibel och yteffektiv bostad. Under 2014 startade bolaget byggnation av totalt 512 stycken lägenheter. Läs mer på: www.ssmfastigheter.se

Magnus är en erkänt duktig projektledare med gedigen erfarenhet och kompetens från bostadsproduktion och projektledning. Vi är mycket glada att han har valt att börja hos oss på SSM. Hans erfarenheter och kompetens kommer att vara mycket viktig för vårt fortsatta strategiska arbete med att utveckla och nå bolagets långsiktiga målsättning.
Mattias Roos