Inbjudan till pressträff inför s-kongressen

Inbjudan till pressträff inför s-kongressen SSU håller en pressträff i morgon fredag inför den socialdemokratiska partikongressen. Innan pressträffen har kongressens 22 unga ombud träffats för att tala om bland annat kravet på folkomröstning om EMU. På pressträffen deltar Mikael Damberg, ordförande i SSU och Laila Naraghi, yngsta ombudet på kongressen med flera. Dag och tid: fredag 10 mars kl. 11.00. Plats: Folkets Hus, Stockholm, lokal Basen på plan 2. För kontakt med SSU ring pressekreterare Jonas Hellberg, 070-592 60 38. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/09/20000309BIT00520/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/09/20000309BIT00520/bit0002.pdf