Mikael Damberg besöker Norrköping tisdag

Pressmeddelande från Sveriges socialdemokratiska ungdomsförbund Program för Mikael Dambergs och Lena Hallengrens besök i Norrköping SSUs förbundsordförande Mikael Damberg och förbundssekreterare Lena Hallengren besöker Norrköping tisdagen den 23/11. Besöket är en del i den turné som den nya SSU-ledningen har under veckorna 47 och 48 i södra Sverige. Det finns möjligheter för press/media att närvara vid samtliga programpunkter. Mikael och Lena har även tid för enskilda intervjuer och fotografering. Vidare information ges av pressekreterare Jonas Hellberg 070-630 95 42. Program Norrköping 23/11: 09.00-11.00 Marieborgs folkhögskola i Navestad, rundvisning samt samtal med elever på ”Kunskapsringen” och ”Arbetsringen”. 12.00-14.00 Ektorps högstadium i Norrköping, tre klassrumspresentationer. 15.00-16.30 Besök vid Integrationsverket i Norrköping . 18.00-19.00 Borgsmo fritidsgård i Norrköping. 19.30-20.30 Telemarketing, Slottsgatan 118 i Norrköping

SSU är Sveriges Socialdemokratiska Ungdomsförbund. Tillsammans är vi 10 000 frihetskämpar som jobbar för en värld där alla har möjlighet att förverkliga sina drömmar.