Mikael Damberg besöker Västervik

Pressmeddelande från Sveriges socialdemokratiska ungdomsförbund Program för Mikael Dambergs och Lena Hallengrens besök i Västervik SSUs förbundsordförande Mikael Damberg och förbundssekreterare Lena Hallengren besöker Västervik måndagen den 22/11. Besöket är en del i den turné som den nya SSU-ledningen har under veckorna 47 och 48 i södra Sverige. Det finns möjligheter för press/media att närvara vid samtliga programpunkter. Mikael och Lena har även tid för enskilda intervjuer och fotografering. Vidare information ges av pressekreterare Jonas Hellberg 070-630 5 42 eller 070-559 60 39. Program Västervik 22/11: 10.30-11.30 Besök av datortek, Strömsgatan 9 12.15-13.00 Besök av gymnasieskolan, Östersjövägen 6 13.00-13.30 Pressträff i gymnasieskolan, Östersjövägen 6 13.50-15.00 Besök av Gamleby folkhögskola, klassrumspresentationer, Lindhultsgatan 2 17.00-18.00 Besök hos föreningen Rockparty, Hultsfred på Metropol

SSU är Sveriges Socialdemokratiska Ungdomsförbund. Tillsammans är vi 10 000 frihetskämpar som jobbar för en värld där alla har möjlighet att förverkliga sina drömmar.