s-kongressen: Gry Forsell på SSU-seminarium om feminism

Gry Forsell på SSU-seminarium om feminism SSU bjuder in till ett idéseminarium om feminism under den socialdemokratiska partikongressen. Mikael Damberg och programledaren Gry Forsell frågar sig om socialdemokraterna vågar bli ett feministiskt parti. Frågan ställs med anledning av att det socialdemokratiska partiprogrammet ska revideras. SSU redovisar även sin granskning över jämställdheten inom socialdemokraterna. Dag och tid: lördag 11 mars klockan 10.00-11.30 Plats: Norra Latin, Stockholm, Musiksalen Deltagare: Mikael Damberg ordförande i SSU, Gry Forsell programledare TV 3 och Inger Segelström ordförande i S-kvinnor. Varmt välkomna! För mer kontakt med SSU ring pressekreterare Jonas Hellberg, 070-592 60 38. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/10/20000310BIT00740/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/10/20000310BIT00740/bit0002.pdf