s-kongressen: SSU ställer ut Ecce Homo-utställningen

Ecce Homo-utsällningen ställs ut på S-kongressen Mona Sahlin och Mikael Damberg inviger den omtalade Ecce Homo- utställningen på socialdemokraternas extra partikongress. Utställningen innehåller tolv bilder av Jesus tillsammans med homosexuella som är personligt tolkade av fotografen Elisabeth Olsson. Dag och tid: lördag den 11 mars klockan 13.45 Plats: Folkets hus i Stockholm, lokal Blå lådan i Dansens hus. Arrangör: SSU Deltagare: Mikael Damberg ordförande i SSU och Mona Sahlin biträdande näringsminister. Varmt välkomna! För mer kontakt med SSU ring pressekreterare Jonas Hellberg, 070-592 60 38. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/10/20000310BIT00750/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/10/20000310BIT00750/bit0002.pdf