Inbjudan till Starbreeze kvartalspresentation på Twitch den 15 februari kl. 10.00

Välkomna till Starbreeze IR Live Stream på Twitch den 15 februari som sänds i samband med att bolagets bokslutskommuniké för 2017 publiceras.

Kl 10.00 presenterar Starbreeze VD Bo Andersson Klint och CFO Sebastian Ahlskog rapporten på Starbreeze Twitch-kanal: https://www.twitch.tv/starbreeze.

De kommer också att svara på era frågor. Skicka in dina frågor till oss i förväg på ir@starbreeze.com. Markera era frågor med ”IR live stream”. Om ni har ett Twitch-konto kan ni även ställa era frågor direkt i chatten.

Starbreeze bokslutskommuniké publiceras samma dag kl. 8.00.

##

Tel: +46(0)8-209 208, email: ir@starbreeze.com

Starbreeze är ett globalt spelbolag med visionen att vara en ledande aktör inom underhållningsindustrin genom att skapa upplevelser i världsklass. Starbreeze grundades 1998 och har sedan dess utvecklats till en väletablerad utvecklare och förläggare av dator- och tv-spel samt VR-produkter som riktar sig till en global marknad. Med studios i Stockholm, Paris, Los Angeles, Barcelona, Bryssel och Indien utvecklar Starbreeze högkvalitativa underhållningsprodukter baserade på egna och andras rättigheter i egen regi och i samarbete med externa spelutvecklare. Verksamheten är indelad i tre affärsområden; Starbreeze Games, Publishing och VR Tech & Operations. Starbreeze aktier är noterade på Nasdaq Stockholm under ticker STAR A och STAR B med ISIN-koderna SE0007158928 (A-aktien) och SE0005992831 (B-aktien). För mer information, besök starbreeze.com