Redeye: Starbreeze har många triggers i närtid

Starbreeze kom med en Q4-rapport som var något bättre än vad vi väntat oss. Försäljningen på 104 miljoner kronor var 12 procent bättre än våra estimat. Vi ser många katalysatorer som kan få fart på aktien kommande kvartal. Vårt motiverade värde av Starbreeze’s aktie har höjts en aning då en potentiell börsnotering av StarVR Corp sannolikt skulle gynna aktieägarna.

Läs mer och ladda ned Tomas Otterbecks senaste analys: https://goo.gl/tQdPca

Börja följa bolag hos Redeye för att direkt få de senaste analyserna inom Tech och Life Science.

Detta är ett pressmeddelande från Redeye - Research Powered Investment Banking. https://www.redeye.se/about/