Redeye: Starbreeze - Aktien återigen på attraktiva nivåer

Med anledning av att både produktionskostnaderna och marknadsföringskostnaderna väntas ligga på en lägre nivå än våra tidigare estimat i ”OVERKILL’s The Walking Dead” (OTWD) har vi valt att dra ned våra förväntningar gällande den initiala försäljningen i slutet av 2018. Att spelet väntas vara en mer nischad produkt än vi tidigare förväntat oss är också något som kan hämma försäljningen inledningsvis, men har en mindre påverkan på spelets intäkter på längre sikt.

Läs mer och ladda ned Tomas Otterbecks senaste analys: https://goo.gl/9sxq3k

Börja följa bolag hos Redeye för att direkt få de senaste analyserna inom Tech och Life Science.

Detta är ett pressmeddelande från Redeye - Research Powered Investment Banking. https://www.redeye.se/about/