Resultat Stena Match Cup Sweden dag 2, 6 juli

Resultat Stena Match Cup Sweden dag 2, 6 juli Här är resultaten från andra dagens seglingar på Marstrand. En mer utförlig nyhetsrelease kommer inom kort.

Open Class Round Robin Group A Points Place Mathieu Richard 4 1 Damien Iehl 3 2 Francesco Bruni 2 3 Adam Minoprio 1 4 Björn Hansen 0 5 Round Robin Group B Points Place

Ian Williams 4 1 Torvar Mirsky 3 2 Ben Ainslie 2 3 Peter Gilmour 1 4 Johnie Berntsson 0 5

Womens class Round Robin Points Place

För mer information kontakta: Lars-Ola Nordqvist, Press Manager Stena Match Cup Sweden, 070-689 11 20, lars@comvision.se

Om oss

Stena Match Cup Sweden är ett av Sveriges största publika evenemang och en av tio VM-deltävlingar för herrar i World Match Racing Tour. Evenemanget pågår på Marstrand 5–11 juli 2010 och drar normalt 100 000 besökare varje år. Stena Match Cup Sweden anordnas av GKSS i samarbete med Brandspot. GKSS ansvarar för de sportsliga delarna och Brandspot för de kommersiella rättigheterna.