Stendörren Fastigheter publicerar Års- och Hållbarhetsredovisning för 2017

Års- och Hållbarhetsredovisningen avseende 2017 för Stendörren Fastigheter AB (publ) finns nu tillgänglig för nedladdning på Bolagets hemsida www.stendorren.se

För mer information, vänligen kontakta: Fredrik Brodin, verkställande direktör. Telefon 070-8886665, fredrik.brodin@stendorren.se, eller Magnus Sundell, CFO. Telefon 070-6027675, magnus.sundell@stendorren.se, eller besök www.stendorren.se

Denna information är sådan som Stendörren Fastigheter AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 24 april 2018 kl. 06.00 CET.