Låt dig inspireras av VM-hjältens guldlöfte

Andrés Iniesta: "Jag ska pilgrimsvandra till Santiago de Compostela."

Låt dig inspireras av VM-hjältens guldlöfte

Andrés Iniesta: "Jag ska pilgrimsvandra till Santiago de Compostela."

VM-hjälten Andrés Iniesta såg med sitt avgörande mål mot Holland till att Spanien kammade hem guldet i fotbolls-VM. Detta innebär att även denne hyllade nationalhjälte väljer att ta del av den 1000 år gamla traditionen och göra den berömda pilgrimsvandringen El Camino de Santiago de Compostela .

Han är inte ensam: Både Paulo Coelho, Agneta Sjödin och Cecilia Samartin har alla gjort samma sak. Unna dig själv lite berikande sommarläsning och låt dig inspireras av:

Pilgrimsresan av Paulo Coelho. Nu i nyutgåva med illustrationer av colombianska illustratören Catalina Estrada. Bazar Förlag.

Pilgrimstur till Santiago de Compostela – en guide av Ulla Nordfors. Vildmarksbiblioteket.

Señor Peregrino av Cecilia Samartin. Bazar Förlag.

El Camino av Åke Mokvist. Votum Förlag.

Är ni intresserade av recensionsexemplar eller har andra pressrelaterade frågor,  kontakta

STEVALI PR & MARKETING - ANNA BREMER

Hammarby Fabriksväg 25 120 33 STOCKHOLM / M: 070-4795611

Om oss

Stevali är ett säljbolag som etablerat sig i bokbranschen. Grunden för Stevali drog igång 2004 av Stefan Lindström som varit aktiv under många år i böckernas värld. Med sig på resan tog han Christer Lindblom. Genom bra bemötande från bokhandelsledet samt gott om bra förlag i Sverige så har Stevali i dagsläget en spännande och varierad portfölj att visa upp. En portfölj med målet att utvecklas vad gäller innehåll. Titta gärna under länkar för att se vilka förlag vi jobbar med i dagsläget. Med dessa rader önskar vi på Stevali alla en god bok dag!