STOCKHOLM CORPORATE FINANCE EXPANDERAR OCH REKRYTERAR FREDRIK ÅHLBERG

Stockholm Corporate Finance expanderar och rekryterar Fredrik Åhlberg som Senior Adviser och tillträder idag. Han har bakgrund som Senior Vice President för Studios på King, Head of Expansion Ebay Europe, VD Tradera Sverige och VD Tele 2 Tjeckien samt som styrelseledamot i Stillfront AB (publ).

Fredrik Åhlberg, 45 år, är civilingenjör inom Elektroteknik från Kungliga Tekniska Högskolan och har en MBA från INSEAD. Fredrik är styrelseledamot i bl a Svenska Spel.

”Det är ett naturligt steg i vår strategi att knyta kompletterande nätverk och kompetens till oss. Rekryteringen av Fredrik Åhlberg stärker vår konkurrenskraft som finansiell rådgivare inom digitala affärsmodeller och tillväxtbranscher”, säger VD Peter Enström.

Peter Enström
Verkställande director

Peter Enström, Verkställande direktör
E-post: peter.enstrom@stockholmcorp.se