Storm Commerce och Spot On inleder nytt partnersamarbete

Report this content

Storm Commerce stärker sitt partnernätverk genom samarbetet med e-handelsexperten Spot On som arbetar med e-handelslösningar, integrationer, system- och webutveckling. Spot On har funnits på marknaden sedan 2011 och har idag ett 30-tal anställda i Jönköping, Göteborg och Stockholm.

”Vi är väldigt glada över att hälsa Spot On´s trevliga team välkomna som ny Solution Partner till Storm Commerce. Spot On är ett snabbväxande bolag som både har genuin kunskap inom e-handel och flera namnkunniga kunder inom både B2C och B2B. Vi arbetar just nu tillsammans med ett mycket intressant e-handelsprojekt, där Spot On bygger en B2B-lösning baserad på Storm tillsammans med Umbraco CMS, en kombination som vi ser blir allt mer populär hos både kunder och partners”, säger Michael Hallberg CCO på Storm Commerce AB.

”På Spot On har vi under många år följt Storm Commerce med intresse. Kombinationen av en av marknadens mest kompetenta och flexibla e-handelsplattformar, tillsammans med sin moderna headless-arkitektur ger oss möjligheter att skapa e-handelslösningar för våra kunder helt anpassade för nuvarande och framtida affärsvillkor. Vi är mycket glada över att kunna kalla oss implementationspartner till Storm Commerce och ser fram emot att hjälpa gemensamma kunder framåt med kunskap, erfarenhet och plattform, säger Lars-Åke Wahlberg, VD Spot On.

Kontaktpersoner för mer information:

Michael Hallberg, CCO Storm Commerce: 070-547 56 97 eller michael.hallberg@storm.io

Lars-Åke, VD Spot On: 070-24 29 029 eller larsake@spoton.se

Om Storm Commerce
Storm Commerce är ett innovativt svenskt techbolag som utvecklar en molnbaserad e-handelsplattform. Plattformen hjälper företag inom B2B och B2C att framtidssäkra sin digitala affär. En modern systemarkitektur med möjligheten att använda valfritt CMS skapar en agil och flexibel affärsmiljö. Tillsammans med ett växande ekosystem av partners erbjuder vi en av marknadens mest attraktiva lösningar för skalbar e-handel. Storm Commerce har haft glädjen att skapa affärsnytta och effektivisera e-handeln i snart 10 år och fortsätter att attrahera kunder som har sin digitala affär högt upp på agendan. Läs mer om varför Adlibris, Blåkläder, Royal Design och Swedish Match valt Storm Commerce  www.storm.io

Om Spot On

Spot On har sin bakgrund inom e-handel, webb- och systemutveckling, BI och affärsutveckling. Vi jobbar agilt med datadriven utveckling och med våra kunders digitala affärer i centrum. Vi har gedigen erfarenhet av att arbeta långsiktigt med våra kunder, oftast genom att hjälpa dem med ett initialt projekt för att sedan under många år digitalisera och optimera verktyg och processer.  Bolaget har funnits sen 2011 och startade i Jönköping och har nu även kontor i Göteborg och i Stockholm. www.spoton.se

Taggar:

Citat

På Spot On har vi under många år följt Storm Commerce med intresse. Kombinationen av en av marknadens mest kompetenta och flexibla e-handelsplattformar, tillsammans med sin moderna headless-arkitektur ger oss möjligheter att skapa e-handelslösningar för våra kunder helt anpassade för nuvarande och framtida affärsvillkor. Vi är mycket glada över att kunna kalla oss implementationspartner till Storm Commerce och ser fram emot att hjälpa gemensamma kunder framåt med kunskap, erfarenhet och plattform.
Lars-Åke Wahlberg, VD Spot On