Studybuddy erbjuder över 1500 universitetsstudenter extrajobb inför 2015!

Under hösten 2014 har Studybuddy upplevt en kraftig ökning av elever som är i behov av läxhjälp. Den fortsatta tillväxten i efterfrågan på läxhjälp innebär att Studybuddy kan erbjuda över 1500 universitetsstudenter ett extrajobb under nästa år.

Att få läxhjälp av en Studybuddy har under de senaste åren blivit en vanlig företeelse i såväl Stockholm som Göteborg, Malmö och Lund. Under hösten har vi fått positiv feedback från våra kunder som vittnar om de resultat som läxhjälpen från Studybuddy lett till. Hela 97 % av våra kunder rekommenderar oss till andra, vilket är ett tydligt bevis på att våra tjänster fungerar och gör skillnad. Med våra Studybuddies ökar motivationen och studieresultaten för eleverna – samtidigt som läxorna blir roliga!

Studybuddys VD, Richard Åvall, kommenterar utvecklingen: "Alla som pluggat påuniversitet minns nog hur svårt det var att hitta ett meriterade extrajobb. Det är kul att kunna erbjuda studenter ett extrajobb som både ger ett tillskott i plånboken och som gör att studenten får använda sina ämneskunskaper. Jag kan absolut säga att Studybuddy erbjuder det perfektaextrajobbet!"

Är du intresserad av mer information kring hur det är att jobba hos oss se: http://www.studybuddy.se/jobb/