Studybuddy utsett till Gasellföretag 2015 av Dagens industri

Dagens industri utser varje år Sveriges snabbast växande företag till Gaseller. Syftet är att lyfta fram företag som skapar tillväxt i Sverige och som kan inspirera andra entreprenörer. Kriterierna är hårda och varje år utses färre än 0,5 procent av alla Sveriges aktiebolag till Gasellföretag. Studybuddy har under de senaste åren vuxit till att idag vara ett av Sveriges ledande läxhjälpsföretag och utmärkelsen är ett tydligt bevis på att våra tjänster uppskattas av våra kunder.

”Utmärkelsen till Gasell är ett tydligt bevis på allt det hårda arbete vi lagt ner på Studybuddy. Som VD för Studybuddy är jag oerhört stolt över att bidra till att Sveriges elever får ökad motivation och inspiration för studier, vilket leder till att både resultaten och studieglädjen ökar. Vi skapar dessutom meriterande och stimulerande extrajobb för flera tusen studenter på högskolor och universitet”, säger Richard Åvall.

Läs mer om Di Gasell här

Richard Åvall