Biljettakuten tecknar avtal med SurfBuy

Biljettakuten tecknar avtal med SurfBuy - kompletterar sin e-handel med personlig service Internetresebyrån Biljettakuten har tecknat avtal med SurfBuy. Tack vare detta kan Biljettakutens kunder enkelt få personlig service när e-handelssystemet inte räcker till. Biljettakuten ingår i ebookers som finns i hela Europa och förmedlar 600 000 flygbiljetter per år. - Biljettakuten är ett mycket bra exempel på kundnyttan med SurfBuy's produkter. Stora mängder besökare och mycket information som kunden kan behöva få kompletterad. Här kan SurfBuy' produkter skapa den trygghet som alla e-handels-kunder borde ha rätt att få känna, säger Patrick Grimlund, VD för SurfBuy. Biljettakuten har utvecklat ett bokningssystem för självservice. Här finns information om resebyråer, lågprisflyg, paketresor och hotellpriser över hela världen. Anledningen till att företaget nu har tecknat avtal med SurfBuy är att kunna ge kunden personlig service när så behövs. Tack vare SurfBuy's produkt e-phone får kunden nu möjlighet att omgående få tala med en säljare. - Vi vet att sex av tio påbörjade köp via Internet aldrig fullföljs. Vi hjälper företaget att behålla dessa kunder genom att de kan få snabb och personlig service från rätt person på företaget, avslutar Patrick Grimlund. Ytterligare information lämnas av SurfBuys VD Patrick Grimlund; 0709-29 09 88. SurfBuy AB är ett ungt svenskt högteknologiskt bolag som utvecklar, marknadsför och säljer applikationer i gränslandet data/telefoni. De patentsökta tjänsterna effektiviserar, underlättar och ökar försäljningen på Internet. Några av SurfBuys kunder är: Dressmart, Fondex, Eventguiden, Holmia, Hotellexpress, ICA, Länsförsäkringar, Silja Line, Skandia Link, Skandia Fonder, SPP, Skyways, Östgöta Enskilda bank, Geab- med flera. SurfBuy AB, Mjärdevi Science Park, Teknikringen 1, 583 30 Linköping. 08- 562 302 30 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/29/20000329BIT00210/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/29/20000329BIT00210/bit0002.pdf