"E-handeln måste länkas ihop med distributionskedjan" - SurfBuy i samarbete med Door To Door SurfBuy satsar på att täppa till de praktiska hålen inom e-handel. Door To Door kommer nu att installera SurfBuys e-phone. Door To Door utför snabba leveranser av dokument och paket både inom och utanför Europa och tillhandahåller en mängd olika distributionslösningar. I takt med e-handelns genomslag kommer logistik, distribution och försändelse av paket snabbt att bli ett nyckelområde för att hela processen ska fungera. SurfBuys produkt e-phone hjälper Door To Door:s kunder att få bättre service och förenkla hela distributionen av dokument och varor. - Door To Door ger oss möjlighet att utvidga SurfBuys egna erfarenheter i hur distributionsmarknaden fungerar. Det är mycket intressant. Vi tänker aktivt bli en del av denna expansion och därigenom understryka vikten av ett väl fungerande distributionsled, säger Patrik Grimlund, VD för SurfBuy. Ytterligare information lämnas av SurfBuys VD Patrick Grimlund; 0709-29 09 88. SurfBuy AB är ett ungt svenskt högteknologiskt bolag som utvecklar, marknadsför och säljer applikationer i gränslandet data/telefoni. De patentsökta tjänsterna effektiviserar, underlättar och ökar försäljningen på Internet. Några av SurfBuys kunder är: Dressmart, Fondex, Eventguiden, Holmia, Hotellexpress, ICA, Länsförsäkringar, Silja Line, Skandia Link, Skandia Fonder, SPP, Skyways, Östgöta Enskilda bank, Geab- med flera. SurfBuy AB, Mjärdevi Science Park, Teknikringen 1, 583 30 Linköping. 08- 562 302 30 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/28/20000328BIT00110/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/28/20000328BIT00110/bit0002.pdf