AssiDomän och Frantschach diskuterar försäljning

AssiDomän och Frantschach diskuterar försäljning AssiDomän och österrikiska Frantschach för sedan en tid tillbaka förutsättningslösa diskussioner om en försäljning av vissa verksamheter i AssiDomän till Frantschach. Diskussionerna är en följd av den verksamhetsöversikt och fokusering som AssiDomän inledde under 1999. Det går idag inte att ge några ytterligare kommentarer till vad samtalen kan resultera i. AssiDomän AB Corporate Communications 2000-01-26 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/26/20000126BIT00060/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/26/20000126BIT00060/bit0002.pdf