Lars Sköld utsedd till VD i AssiDomän AB

Lars Sköld utsedd till VD i AssiDomän AB Styrelsen i AssiDomän AB har idag utsett Lars Sköld till ny verkställande direktör och koncernchef i AssiDomän AB. Styrelsen kallar även till extra bolagsstämma den 14 januari 2002 för val av ny styrelse. AssiDomän AB (publ) Styrelsen 2001-12-28 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/28/20011228BIT00140/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/28/20011228BIT00140/bit0001.pdf

Sveaskog är Sveriges ledande skogsföretag och vi säljer timmer, massaved, biobränsle, skogsplantor och skogliga tjänster. Sveaskog kompletterar utbudet från egen skog med inköp från andra skogsägare, byten och import. Dessutom jobbar vi med markaffärer och utvecklar skogen som en plats för fiske, jakt och andra naturupplevelser. Skogen och dess tillgångar är vår kärnverksamhet och hållbar utveckling genomsyrar allt som görs. Vi omsätter 6,2 miljarder kronor och är ca 846 anställda. Vi ägs av svenska staten. www.sveaskog.se