Ny informationschef i Sveaskog

Ny informationschef i Sveaskog Leif Öster har utsetts till ny informationschef i Sveaskog AB. Han efterträder Berit Hallberg, som övergått till egen verksamhet. Leif kommer närmast från en befattning som informationsdirektör i Poolia AB. Han har tidigare under ett stort antal år arbetat med informationsverksamhet och marknads-kommunikation inom Domänverket och AssiDomän. Han tillträder befattningen den 1 september. Sveaskog AB Koncernstab Kommunikation 2002-08-05 Sveaskog AB, 105 22 Stockholm, Tel 08-655 90 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/05/20020805BIT00130/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/05/20020805BIT00130/wkr0002.pdf