Missa inte Distanshandelsdagen 2014

Redan i januari är det dags för nästa års stora mötesplats för digital handel – Distanshandelsdagen, som hålls i Borås den 30 januari 2014.

I årets upplaga av Distanshandelsdagen kommer det finns tre scener med talare med fokus på Inspiration & framtid, Forskning & Utveckling och Leverantörer & Tillväxt.

Bland talarna finns bland annat: Charles von Abercron, global CEO, Glossybox, Colin Moon, expert på affärskommunikation, Adina Broady från Aller Media och omvärldsbevakaren Stefan Hyttfors.

Utställargolvet är nu fullt med över 100 olika leverantörer inom bland annat IT-utveckling, marknadsföring, logistik, översättning och betalningslösningar.

Tid: 08:00 – 17.00, torsdag den 30 januari 2014

Plats: Åhaga, Borås

Biljetter finns att köpa här.

Allt du behöver veta finns på denna länk.

Svensk Distanshandel (SDh) är branschorganisationen för distans- och e-handel i Sverige. SDh har till uppgift att företräda branschen och verka för att den är seriös och kundvänlig. Organisationen bevakar kontinuerligt den nationella och internationella utvecklingen av e-handeln. SDh äger e-handelscertifieringen Trygg e-handel, som har till syfte att skapa ett förtroende hos konsumenterna vid köp på internet. Sedan 1 januari 2012 bedriver SDh distans- och e-handelsfrågor för Svensk Handel.
www.distanshandel.se