Almedahls AB - ny medlem i Svenska Solskyddsförbundet!

När nu vårsolen äntligen lyser upp dagarna, har vi glädjen att hälsa Almedahls välkomna till Svenska Solskyddsförbundet.

” Almedahls starka skandinaviska designtraditioner går direkt tillbaka till starten 1846.

Vi levererar inredningslösningar till våra kunder.

Våra produkter är utvecklade för både hem och offentliga miljöer.
Almedahls erbjuder hela sortimentet av inredningslösningar inom solskydd, hängande textilier, mattor och möbeltyger för att skräddarsy textillösningar.

Kompromisslös kvalitet, unik samtida design och hållbarhet går igenom allt vi gör.

All design, produktutveckling och produktion görs i den egna fabriken i Kinna.”

Almedahls, Box 265, SE-511 23 Kinna

Telefon + 46 (0)320 79 40 00, E-mail: info@almedahls.se, Web: www.almedahls.se

Varmt välkomna!

Margareta Bergetun
Förbundssekreterare

Stora Åvägen 21

436 34 Askim

Svenska Solskyddsförbundet är en branschorganisation för företag verksamma som komponenttillverkare, grossister, producenter och detaljister inom solskyddsbranschen. Förbundet är rikstäckande och har 100 medlemsföretag (2018) från Skellefteå i norr till Malmö i söder.