Nu är vi 100 medlemmar!

Svenska Solskyddsförbundet fortsätter att attrahera branschföretag att ansluta sig och under slutet av oktober tillkom två nya medlemmar. Vi hälsar Folkes Persienn & Markis, Ludvika, och P A Markis & Persienn, Hallsberg, varmt välkomna till Svenska Solskyddsförbundet.

Folkes Persienn & Markis:

"Folkes Persienn & Markis AB är ett företag som erbjuder både stora och små kunder måttanpassade solskyddsprodukter till hemmiljö, företag och byggprojekt.

Vår strävan är att ge våra kunder personlig service och att ge tips och idéer på hur ni ska få en så vacker och trevlig inom- och utomhusmiljö som möjligt.

Vi hjälper er att hitta rätt solskydd som ger ett bra ljusklimat på terrassen eller balkongen.

Folkes Persienn & Markis AB etablerades år 1959 och idag är vi ett litet familjeföretag som finns i Ludvika, Dalarna.

Folkes Persienn & Markis AB, Grängesbergsvägen 4, 771 41 Ludvika

Tel: 0240-592870, E-mail: info@folkepersienn.se, Hemsida: www.folkepersienn.se

P A Markis & Persienn:

"P A Markis & Persienn har funnits sedan elva år tillbaka och grundades av Peter Arvidsson. Idag har företaget fyra stycken anställda.

Vi som arbetar här har mer än 30 års erfarenhet inom solskyddsbranschen För oss är det viktigt att du som kund bemöts med professionalitet, kvalitet och glädje. Vi på P A Markis & Persienn levererar alltid högkvalitativa resultat som vi vet att du som kund kommer bli nöjd med. Det spelar ingen roll om det är solskydd för inom- eller utomhusmiljö, vi har lösningen för samtliga lokaler och boenden. Vi utför arbeten både hos företagskunder, kommuner och privatpersoner, våra målgrupper är stora och vi vill såklart uppfylla dina önskemål och behov."

P A Markis & Persienn, Lertagsgatan 10, 694 34 Hallsberg

Tel:0582-10909, E-mail: info@pamarkis.se, Web: www.pamarkis.se

Svenska Solskyddsförbundet är en branschorganisation för företag verksamma som komponenttillverkare, grossister, producenter och detaljister inom solskyddsbranschen. Förbundet är rikstäckande och har 100 medlemsföretag (2017) från Skellefteå i norr till Malmö i söder.