Nytt år, nya medlemmar

Svenska Solskyddsförbundets positiva trend för ökande medlemsantal fortsätter.

Under början av 2018 har Svenska Solskyddsförbundet antagit två nya medlemsföretag. Vi hälsar CONO Plisséer och KAK Solskydd & Montage varmt välkomna till Solskyddsförbundet.

CONO Plissér AB

CONO Plisséer är ett familjeföretag som har flera års erfarenhet av solskydd och inriktar oss på att du som kund skall få det rätta solskyddet för ditt hem.Vi kommer kostnadsfritt hem till dig och mäter ( i Lerums kommun med omnejd) och lämnar förslag på lösningar. Vill ni besöka oss så ring 0302-181 55.Vi har egen plissétillverkning och reparerar era solskydd. Vi är återförsäljare för RIVIERA och UMBRA.

CONO Plisséer AB, Hagmarksvägen 6, 448 33 Floda

Telefon: 0302-181 55, Hemsida: www.conoplisseer.se, E-post: nina@conoplisseer.se

KAK Solskydd & Montage AB

KAK Solskydd - Nytt företag med 25 års erfarenhet.Thomas Anerönn, Diplomerad Solskyddstekniker, har efter 5 år som delägare i Rikspersienn valt att starta upp ett nytt projekt på hemmaplan. KÅ-A-KÅ  i KAK Solskydd står för Köping-Arboga-Kungsör. Företaget utgår frän Köping, med KAK Regionen och övriga Västmanland som arbetsområde.

Hos KAK Solskydd hittar du ett brett sortiment av solskyddsprodukter. Som t.ex Persienner, Markiser, Screenmarkiser, Vertikalmarkiser, Zip-screen, Lamellgardiner, Rullgardiner, Plisségardiner, Duettegardiner, Effektgardiner, Textiler, inbrottsgaller och jalusier, mm. Vi jobbar med stora välkända varumärken, både från Sverige och Europa. Det borgar för hög kvalitet och generösa garantier. En trygghet för dig som kund. Vi gör hembesök, vi kommer med tips och förslag, vi monterar dina solskydd på ett fackmannamässigt sätt. Alla våra solskydd är måttanpassade, för att du som kund ska få det som du vill ha det. Välkommen till oss.

KAK Solskydd & Montage AB, Prästgärdsgatan 17 B, 731 30 Köping

Telefon: 070-2425297, Hemsida: www.kaksolskydd.se, E-post: info@kaksolskydd.se

Svenska Solskyddsförbundet är en branschorganisation för företag verksamma som komponenttillverkare, grossister, producenter och detaljister inom solskyddsbranschen. Förbundet är rikstäckande och har 100 medlemsföretag (2018) från Skellefteå i norr till Malmö i söder.