Hjälp Janne Andersson till guld i sommarens mästerskap

Ofta promenerar Sveriges förbundskapten Janne Andersson 12 kilometer från sitt hem på Lidingö till sin arbetsplats vid Friends Arena i Solna. Och varje morgon funderar, analyserar och planerar han för sommarens mästerskap i Ryssland. Genom Oddset kan nu svenska folket ge Janne sina bästa tips, då promenadvägen numera kantas av digitala skärmar.

Att ta ett landslag hela vägen till guld kräver förkunskap och ett lagarbete utöver det vanliga. Därför har nu alla ”förbundskaptener” i Sverige chansen att bidra med sin personliga kunskap och tillsammans hjälpa Janne Andersson och landslaget att vinna hela mästerskapet.

Den 4-11 maj, veckan innan truppen tas ut, finns skyltarna på plats längs med promenadsträckan.  Skyltarna uppdateras live via hemsidan www.jannewalk.se.

För mer information vänligen kontakta Johan Svensson, PR Svenska Spel på johan.svensson@svenskaspel.se eller 070-087 45 40

Snabbfakta

Janne Andersson promenerar 12 km till jobbet. Vägen kantas av digitala skärmar. Hjälp honom och landslaget att ta guld i sommarens mästerskap.