De är årets nominerade till Stora Annonsörpriset

Den 18 april delas Stora Annonsörpriset ut på Sveriges Annonsörers årliga tema- och inspirationsdag Stora Annonsördagen. Årets nominerade är Aftonbladet, Berghs School of Communication och Hans Brindfors.

Stora Annonsörpriset syftar till att årligen premiera en person eller en organisation som har gjort en betydelsefull insats för landets annonsörer.

Årets tre nominerade 2013 är:

Aftonbladet
Berghs School of Communication
Hans Brindfors

Årets vinnare utses av en jury som består av Sveriges Annonsörers styrelse. Stora Annonsörpriset har delats ut sedan 2003, då Jan Stenbeck mottog priset och förra årets pristagare var organisationen Reklamombudsmannen. Vem som tar emot årets pris avslöjas den 18 april, på Stora Annonsördagen på Grand Hôtel i Stockholm.

Mer information om juryn, tillika Sveriges Annonsörers styrelse finns på annons.se

Mer information och biljetter till Stora Annonsördagen finns att köpa på annons.se

Jannice Borekull
Chef utbildningar och event, Sveriges Annonsörer
jannice.borekull@annons.se
Telefon: 08-545 252 39, 0725-51 17 70

Sveriges Annonsörers medlemmar står för hälften av de samlade reklam- och medieinvesteringarna i landet. Som intresseorganisation och marknadschefens bästa vän hjälper vi annonsörerna att arbeta effektivare med reklam, media och deras varumärke. Sveriges Annonsörer har funnits sedan 1924 och är världens största annonsörorganisation med över 500 medlemsföretag. Läs gärna mer på www.annons.se

Den 18 april delas Stora Annonsörpriset ut på Sveriges Annonsörers årliga tema- och inspirationsdag Stora Annonsördagen. Årets nominerade är Aftonbladet nya medier, Berghs School of Communication och Hans Brindfors.

Marknadschefens bästa vän
Sveriges Annonsörer