ICA och Coop möts på Stora Annonsördagen

Kollektivets kraft vs. Ica-Stig. Den 18 april möts två av Sveriges största reklamköpare, ICA:s ordförande Claes-Göran Sylvén och Coops vd Frank Fiskers, för att prata företagskultur.

Frank Fiskers rekryterades för att vända ett krisande företag och plocka marknadsandelar från ICA. Claes-Göran Sylvén ska å sin sida sätta sin koncern på börsen efter vårens storaffär. Vilken betydelse anser de två giganterna att företagskulturen har i kampen om kunderna?

Missa inte Stora Annonsördagen, den 18 april på Grand Hôtel.

Pressackreditering och önskemål om intervju med någon av gästerna
Vänligen kontakta Ida Tholcke, kommunikatör, Sveriges Annonsörer.
E-post: Ida.tholcke@annons.se
Telefon: 08-545 252 42, 0760-26 60 93

Sveriges Annonsörers medlemmar står för hälften av de samlade reklam- och medieinvesteringarna i landet. Som intresseorganisation och marknadschefens bästa vän hjälper vi annonsörerna att arbeta effektivare med reklam, media och deras varumärke. Sveriges Annonsörer har funnits sedan 1924 och är världens största annonsörorganisation med över 500 medlemsföretag. Läs gärna mer på www.annons.se

Om oss