Pressinbjudan: Toyota Sveriges vd pratar företagskultur den 18 april

På torsdag är det dags för Stora Annonsördagen, Sveriges Annonsörers årliga tema- och inspirationsdag. Årets tema är ”Företagskultur - ärlig kommunikation eller corporate bullshit”. Vi gästas av några av Sveriges främsta företagsledare, en av dem är Toyotas Sveriges vd André Schmidt.

André Schmidt är tysk vd för ett japanskt företag i Sverige, som är känt för att tillämpa kaizen – filosofin om ständig förbättring. Vilken betydelse har företagskulturen för André Schmidt och hur överför han en japansk management filosofi på sina svenska medarbetare?

Svar får du den 18 april. Missa inte Stora Annonsördagen!

Plats: Grand Hôtel i Stockholm
Tid: 08.00–17.00

Pressackreditering och önskemål om intervju med någon av gästerna
Vänligen kontakta Ida Tholcke, kommunikatör, Sveriges Annonsörer