Välkommen till Arkitekturgalan

Den 19 november är det dags för 2015 års gala, arkitekturbranschens egen dag och Nordens största mötesplats om arkitektur.

Torsdagen den 19 november samlas över 800 av Sveriges arkitekter, inredningsarkitekter, byggare, opinionsbildare, ministrar, politiker och studenter i Aula Medica där inbjudna talare från Sverige och världen sätter strålkastarljuset på de hetaste arkitektur- och samhällsfrågorna just nu. Sveriges Arkitekter bjuder in till Nordens största mötesplats för branschsamtal och debatt med Karin Adelsköld som konferencier. På kvällen delas några av branschens tyngsta priser ut, bland andra Kasper Salin-priset, Guld- stolen och det nyinstiftade Villapriset. Ett fåtal åhörarplatser finns tillgängliga för press.

För pressackreditering, vänligen kontakta

Elin Östblom

Trendgruppen PR

08 23 00 21/073 515 70 27

Ange i ditt svar om du deltar i heldagsprogram eller vid utvalda föreläsningar.

För bokning av intervjuer med talare och nomi- nerade eller övriga frågor, vänligen kontakta Elisabet Näslund
Sveriges Arkitekter

08 505 577 34/076 136 77 33