Inbjudan till Presseminarium

Inbjudan till Presseminarium Myter och missuppfattningar i bostadsdebatten Nästan alla håller med om att bostadsbristen är ett stort problem. Men uppfattningarna går isär om vad bristen beror på - och vilka åtgärder som är verkningsfulla för att minska den. Det förekommer en hel del myter och missuppfattningar i bostadsdebatten. I en rapport som omvärldsanalysföretaget United Minds tagit fram på uppdrag av Sveriges Byggindustrier, BI, presenteras ett antal exempel på myter och missuppfattningar. Rapporten samt en Temo-undersökning som BI beställt om svenska folkets uppfattningar om bostadsbyggande presenteras vid nedanstående pressträff. Välkommen! Tid: Tisdag den 18 december 2001 kl 10.00-11.30 Plats: Sveriges Byggindustrier, Salénhuset, Norrlandsgatan 15, 7 tr, Stockholm Meddela oss gärna om du kan komma eller inte! Kontakta Lena Johansson, tfn 08-698 58 04, fax 08-698 59 00, e-post lena.johansson@bygg.org. Anmälan till Pressträff den 18 december Ja tack, jag/vi kommer! Nej tack, jag/vi kan tyvärr inte komma. Men sänd oss info! Namn Redaktion Telefon Fax E-post ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/06/20011206BIT00610/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/06/20011206BIT00610/bit0002.pdf