Swedol AB (publ) offentliggör årsredovisning för 2014

Swedols årsredovisning har idag publicerats på bolagets hemsida www.swedol.se

där den även kan laddas ned som pdf-version.

Clein Ullenvik VD Swedol Tel. 46 8 742 47 20 Mob. 46 70 558 84 17, clein.ullenvik@swedol.se

Vi erbjuder kvalitativa varor och tjänster på ett enkelt och proffsigt sätt. Med Swedol som innovativ partner får professionella användare effektiv varuförsörjning till ett attraktivt pris. Kunderna finns huvudsakligen inom Åkeri och transport, Bygg och anläggning, Industri och verkstad samt Jord- och skogsbruk. Swedol har totalt 47 butiker, varav sex i Norge. Swedols B-aktie är noterad på NASDAQ  Stockholms Mid Cap-lista.

Informationen är sådan som Swedol AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen (2007:528) om värdepappersmarknaden. Informationen lämnas för offentliggörande den 23 april 2015 klockan 08.50