Soffgruppen med lika mycket hjärterum som stjärterum

Sweef utökar sitt sortiment med en ny soffgrupp. Gruppen består av soffan Delfinen med tillhörande Loveseat fåtölj och fotpall. Delfinen är serien där myssoffa möter elegant salongssoffa.

Både soffan och fåtöljen bjuder på ett generöst sittdjup tillsammans med höga dunfyllda ryggkuddar för extra komfort. De lösa ryggkuddarna gör det också möjligt att själv mixa och matcha med fler härliga kuddar i olika färger och mönster. De välvda armstöden och ryggen ger samtidigt soffgruppen en lyxig salongskänsla.

Stoppningen har en kärna av kallskum som är omgiven av dun. Kärnan i stoppningen gör att dynorna behåller en fin form och gör både soffa och fåtölj gediget mysiga att krypa upp i. Delfinens tyg är av hög kvalité och finns att beställa i färgerna vit, grå, turkos och lyxig sammet. Soffgruppen har något svängda ben i svartmålat massivt trä som skapar en nätt siluett.

Delfinen

Soffa (258 cm) - 14 000:-

Loveseat fåtölj (162 cm) - 8 000:-

Fotpall (95x70cm) - 3 000:-