Styla soffan med tidslösa och sköna pälsplädar i vinter

Snart kommer vintermörkret krypande och då finns det inget bättre än att gosa ner sig i soffan med en varm och mjuk filt. Nytt i sortimentet hos Sweef är en kollektion vackra djurvänliga plädar i pälsimitation, gjorda av 100% akryl och velourmaterial. Plädarna har en lyxig och komfortabel känsla och är inspirerade utav vackra skandinaviska pälssorter som lätt går att matcha till ljusa och dova färger som skapar en hemtrevlig atmosfär. Plädarna säljs tillsammans med kuddar och stolsdynor i matchande material och mönster.

Pälsplädarna kommer i tre olika designer; Brunbjörn, Supersoft Vit och Ren. Alla tre är tillverkade i ett mjukt material och kan användas både som en gosig filt för att hålla värmen och som en vacker dekorativ detalj i hemmet. Sweef erbjuder dessutom plädar som är lite lyxigare, dessa säljs i designen Isbjörn och Mink. Den lyxigare pläden tillverkas i ett tjockare material och i en mindre storlek.

Om oss

Sweef står för Swedish e-furniture och är en e-handel som öppnade i november 2011. Målet är att genom en effektiv logistik och fokus på utvalda modeller kunna sälja kvalitetsmöbler till fantastiska priser. Sweef har visionen att sälja Sveriges skönaste möbler. Företagets showroom/kontor finns på Värmdövägen 195, vid Nacka Forum. https://sweef.se/