IngenUC.se lanserar nya uppdateringar

Report this content

Under en längre period har IngenUC varit ett självklart val för svenskar som vill jämföra och hitta lån utan UC. Nu har den populära sajten lanserat nya uppdateringar och tagit ännu ett kliv framåt för att fortsätta vara en av de ledande jämförelsesajterna i Sverige.

IngenUC.se är i dagsläget en av de större jämförelsesajterna för lån i Sverige som har fullt fokus på lån utan kreditupplysning från UC. Målet med sajten är att kunna erbjuda kostnadsfria jämförelser av seriösa långivare som väljer att ta sina kreditupplysningar från kreditupplysningsbolag som inte är Upplysningscentralen.

De nya uppdateringarna som implementerats på hemsidan innebär bland annat en ny meny, fler guider och ännu tydligare lånelistor och jämförelser. Sajten fick också ett nytt ansikte i och med att den gamla loggan byttes ut mot en ny och modern design. Målet med uppdateringarna är att fortsätta vara en ledande jämförelsesajt för lån och kliva in i det nya året med ett modernare utseende och bättre lösningar för hur besökare går tillväga för att hitta ett lån utan UC.

- Vi har alltid varit medvetna om att den grundstruktur som IngenUC.se bygger på alltid har varit väldigt stark. Men för att hänga med i den ständiga digitala utvecklingen kände vi att uppdateringar var på sin plats för att ta sajten till nästa nivå, säger Simon Klaesson, ansvarig utgivare på IngenUC.se.

Menyn är den största förändringen i den rad av uppdateringar som gjorts och har ersatts helt av en ny och modern design som hör hemma i 2019. Statistiskt sett tar man lån utan UC när behovet av pengar är brådskande och det är viktigt att menyn återspeglar detta och besökare på IngenUC.se snabbt kan navigera sig till den del av sajten som är av intresse för dem.

- När vi satte oss ned och diskuterade vad som behövde förändras på sajten var teamet eniga om att menyn inte riktigt hängde med resten av sajten. Vi valde därför att helt skrota vår gamla menydesign och bygga en ny meny från grunden som sätter användarvänlighet i framsätet, fortsätter Simon Klaesson.

Under 2019 kan besökare också förvänta sig en jämn ström av nytt innehåll. IngenUC.se kommer fortsätta hållas så relevant och uppdaterad som möjligt med nya långivare, guider och information. Det ska helt enkelt vara ett självklart val att vända sig till IngenUC.se när man vill jämföra bra långivare helt kostnadsfritt och utan UC.

IngenUC.se är i dagsläget en ledande jämförelsesajt av lån utan UC som ägs av Swegaming AB. Vi har vårt säte i Göteborg och har sedan starten 2017 hjälpt människor från alla delar av Sverige att kostnadsfritt jämföra och hitta lån utan kreditupplysning från UC.