Nu kan du beställa hem ett par helt nya klassiska designmöbler

SwivelUK är en av Europas främsta försäljare av klassiska reproduktionsmöbler av högsta kvalitet. Vi använder oss av material från flera olika delar av världen för att tillverka reproduktioner som vi är stolta över att kunna erbjuda. Vi har valt att fokusera på att göra reproduktioner av klassiska designmöbler som har stått sig genom tiden. De flesta av våra möbler är kända från 30-, 40- och 50-talet. Vi har tagit vara på alla små detaljer för att kunna återskapa en så bra reproduktionsmöbel av en tidlös klassiker som möjligt för att hedra originaldesignern.

Leverans

Då våra möbler finns i England så erbjuder vi att frakta dessa till övriga länder i världen. Om du är intresserad av att se våra möbler så kan du boka tid, även på helger, för att se hur pass bra vår kvalitet verkligen är. Vi är själva stolta över våra produkter och är väldigt säkra på att du kommer att gilla våra reproduktionsmöbler.  Våra produkter med standardleverans är gratis till alla våra kunder. Om du beställer inom EU så kommer det inte att bli någon tullkostnad, men det kommer att tillkomma för de som befinner sig utanför EU.

Om företaget

Vi öppnade upp vårt företag år 2004 och har sedan dess långsamt arbetat oss fram genom Europa för att kunna erbjuda klassiska möbler från exempelvis Charles Eames. Vi har ett väldigt brett utbud och alla produkter finns ännu inte på vår hemsida. Genom att prenumerera på våra nyhetsbrev så kommer du alltid att bli varse om våra senaste produkter. Vi försöker att få upp alla våra produkter på hemsidan. Det vi har att erbjuda är stolar, pallar, bord, klockor och skänk.

För mer information, var vänlig besök www.swiveluk.com

Telefon: 08-506 38 35 0
E-post: contact@swiveluk.com