Joakim Odelberg till BLICK Filmfestival

Den 9 april står Joakim Odelberg framför bioduken på Bio Roy i Göteborg. Då förhandsvisas nämligen filmen Jacques-Havets utforskare på festivalbiografen.

Idag är Joakim en av de mest kontrakterade och respekterade fotografer / filmare / undervattensfilmskapare i Sverige. Hans hängivenhet till naturen både på land och i havet har nått utanför landets gränser.

- Vi är jätteglada över att Joakim Odelberg kunnat göra sig ledig från alla resor och uppdrag, för att tala lite inför filmen om Jacques Cousteau, säger Peter Lilliecrona festivalansvarig för Den tillgängliga filmfestivalen BLICK. Detta och alla andra samtal innan filmerna, ingår naturligtvis i biljettpriset.

Under Göteborg Filmfestival fick Peter också ett kort samtal med filmens regissör Jérôme Salle, http://bit.ly/2nqpFFw

Fler inbjudna presenteras under de kommande dagarna.