Systemhus  förstärker sin organisation ytterligare.

I takt med att Systemhus växer förstärker vi nu vår organisation ytterligare genom rekryteringen av Tavan Jaber, arkitekt och el-byggkonstruktör.

– I linje med vår satsning att förstärka Systemhus projektutvecklingskapacitet så är tillskottet med Tavan mycket välkommet. Tavan är redan i full gång att, med den senaste mjukvaran, konstruera och visualisera en del av våra pågående projekt och han är redan en omtyckt medarbetare,

Linus Söder, VD Systemhus

Tavan har en gedigen erfarenhet både inom el och bygg. Efter att han utbildade sig till elektriker valde han att vidareutbilda sig till byggnadsingenjör på Högskolan i Borås. Han valde sedan att ytterligare läsa vidare på Uppsala Universitet där han läste Industriell industri och Industriell projektledning. Tavan har arbetat med allt från mindre byggprojekt till stora industrier och kommersiella byggnader. Hans utbildning i kombination med den erfarenhet som han besitter är en enorm resurs för Systemhus.

Systemhus har nu en pågående emission, klicka HÄR för att läsa mer.