SYSTEMHUS AB (publ.) REKRYTERAR EXPERT INOM HANDEL OCH MARKNADSANALYS

För att möta en verksamhet i stark tillväxt har Systemhus rekryterat Gustav Magnusson.

Gustav Magnusson har 30 års erfarenhet inom marknadsföring, affärsutveckling och mediaproduktion. Han har arbetat som marknads- och produktionschef i en rad större bolag inom bygg och detaljhandel.

Gustav har arbetat med varumärken som Tallink/Silja Line, Centern, Kristdemokraterna, Moderaterna, KRISS, ICA, Apoteksgruppen, Stockholm stad, Göteborgs stad, Malmö stad, Åhlens, Multeral, Clarks och Resteröds.

”Vi är mycket nöjda att Magnus nu kommer att bidra med sin expertis till oss och Systemhus kommer nu att få en betydligt ökad närvaro medialt. Detta kommer att vara till god hjälp inför Systemhus mycket spännande lanseringar som nu står för dörren ”

-       Linus Söder VD