Systemhus bjuder in till pressträff den 21/11 och etablerar ett digitalt pressrum

Systemhus bjuder in till pressträff med bokslutskommuniké den 21/11. Bolaget vill som publik bostadsutvecklare även ha en effektiv extern kommunikation och skapar därför nu ett digitalt Pressrum för att underlätta kontakterna med bolaget.

Presskonferens om bokslutskommunikn

Bolaget kommer att delge sin bokslutskommuniké på onsdag den 21 november och bjuder härmed in till en pressträff i Systemhus Byggs lokaler på Gånsta Gård utanför Enköping.

Pressträffen äger rum kl 15:00 och anmälan om deltagande sker till info@systemhus.se för att förbereda inpassering på byggområdet.

Systemhus är en publik bostadsutvecklare under kraftig expansion med ambitioner att ha en effektiv extern kommunikation. Därför etablerar bolaget nu ett digitalt Pressrum som kommer att hantera alla mediakontakter. Där kan man också följa alla pressrealeser. Senare i år kommer det startas upp en AI-baserad chatfunktion. Allt för att underlätta informationsflödet för våra nuvarande och kommande ägare. Från och med onsdag kan man också ställa frågor via mail på pressfragor@systemhus.se.

- Välkomna till pressträffen med bokslutskommuniké och att följa med på resan mot att bli framtidens bostadsutvecklare, med ett hyresrättsfokus. Bostäder producerade med våra prisvärda bostadskoncept under vår paroll #allaskabo, säger Linus Söder vd på Systemhus.

”Välkomna till pressträffen med bokslutskommuniké och att följa med på resan mot att bli framtidens bostadsutvecklare, med ett hyresrättsfokus. Bostäder producerade med våra prisvärda bostadskoncept under vår paroll #allaskabo.”
Linus Söder, vd på Systemhus AB