Systemhus har erhållit en entreprenad om 3,5 mkr

Systemhus bygger tvtthall i UpplandsBro

UPPLANDS-BRO. Systemhus har av GT Trading Entreprenadmaskiner AB, fått uppdraget att bygga till en tvätthall för tunga maskiner (upp till 65 tons vikt). Hela anläggningen byggs på totalentreprenad åt beställaren som är en av dem största leverantörerna av entreprenadmaskiner i Sverige.

– Vi är ett komplett byggföretag med en bred kompetens och engagerad personal. Entreprenaden för GT Trading är rejäl och i linje med kommande satsningar på den kommersiella sidan, säger vd för Systemhus Bygg Björn Eriksson.

Arbetet skall stå färdigt slutet av Q1 2019.

”Vi är ett komplett byggföretag med en bred kompetens och engagerad personal.”
Björn Eriksson, vd Systemhus Bygg