Systemhus representarat på mipim

I dag börjar världens största fastighetsmässa, mipim i Cannes och Systemhus är representerade.

Systemhus har många nytänkande och spännande projekt på gång, bland annat succékonceptet med Attefallshus. Under fastighetsmässan i Cannes kommer Systemhus att vara representerade för att svara på frågor om de olika koncepten och knyta nya kontakter i fastighetsbranschen

Den del av ledningen som är på plats låter meddela att man gärna tar möten på plats och att det går bra att boka möten via Systemhus e-postadress som finns på bolagets hemsida.

info@systemhus.se

Systemhus fokus är nybyggnation av hyresrätter som även kan blandas upp med bostadsrätter där så efterfrågas. Marknaden för projektutveckling utgörs i första hand i och kring Stockholm, Göteborg, Malmö. Linköping, Norrköping, Nyköping, Örebro, övriga universitetsstäder samt attraktiva orter på västkusten. Systemhus har idag även många förfrågningar från betydligt mindre orter, där vi då oftast fokuserar enbart på hyresrätter.

info@systemhus.se

www.systemhus.se