Systemhus visade upp sig på årets Bo&Leva mässa i Uppsala.

I lördags, den 29 september, hölls årets Bo & Leva mässa i Uppsala och Systemhus var en av utställarna på plats i Uppsala Konsert & Kongress. Mässan var som tidigare mycket välbesökt.

Syftet med Systemhus närvaro var att förmedla visionen #allaskabo men även att hitta nya samarbetspartners och att marknadsföra attefallshus som produceras med svenskt virke i s k block.

Systemhus olika bostadskoncept bygger på tekniken blockproduktion vilket medför att man får kontroll på kvalitet och kostnader i ett tidigt stadium av produktionen.

– Det var oerhört roligt att se den respons vi fick och att så många besökare kom till vår monter där vi visade exempel på tillverkade block och berättade mer om våra attefallshus. Systemhus deltog även i panelsamtalet tillsammans med Heby kommun som berättade om lediga villatomter i kommunen på vilka man naturligt kan placera ett attefallshus. – Linus Söder, VD

Systemhus har nu en pågående emission, klicka HÄR för att läsa mer.

Linus Söder, vd Systemhus