Nanofolie kampanjdekor – miljövänlig, flexibel och lätt gör-det-själv montage

Allt fler företag upptäcker fördelarna med Nanofolie kampanjdekor. Ett dekormaterial som fäster på alla släta ytor tack vare mikroskopiska sugproppar – nanokoppar.  Det miljövänliga materialet lämnar inga limrester och kan monteras och demonteras av vem som helt. Dessutom kan det återanvändas.

– Vi har tidigare fokuserat på nanofolie som ett kampanjmaterial för handeln, till exempel för banners, laminerade golvdekaler, fönster- och väggdekaler. Vi har dock börjat producera en hel del nanofolie som budskapsbärare i andra verksamheter där informationen byts ofta eller där samma budskap kommuniceras vid flera olika tillfällen. Till exempel på tillfälliga byggarbetsplatser, byggnader eller arbetsplatser med strikta regler för godkända material i lokalerna, säger Monica Andersson, marknads- och kommunikationsansvarig på Systemtext.

Kampanjdekor med lätt och snabbt gör-det-själv montage

Patrik Bagger, VD och Key Account Manager på Ideoconcept som skapar butiksinredningar, har upptäckt fördelarna med Nanofolie kampanjdekor:

– Nanofolie kampanjdekor har så många bra funktioner, erbjuder stor flexibilitet och spännande exponeringar. Hanteringen, både när det gäller distribution och montage, är smidig. Dekalen kan återanvändas och lämnar inga spår. Det enda som behövs är en slät yta – inga förkunskaper om montage.

Miljövänligt och enkelt att underhålla

Nanofolie dekor är miljövänlig och 100 procent återvinningsbart, helt PVC-fritt. Dekoren är enkel att rengöra. Smuts sköljs bort med vatten och dekoren kan appliceras på nytt.

Bildtext: Ideoconcept har skapat flera stora miljöväggar med nanofolie kampanjdekor, textilier och övrig inredning åt möbelkedjan EM.
Foto: Ideoconcept.

För ytterligare information:

Monica Andersson
, marknads- och kommunikationsansvarig Systemtext. Tel 040-642 21 56.
E-post: monica.andersson@systemtext.se

Systemtext hjälper företag i olika branscher att synas bättre. Vi levererar skyltar och dekorer för en kvalitativ och innovativ visuell kommunikation och är kända för vårt engagemang, omtanke och kreativitet. I Skandinavien är vi marknadsledare på ljusskyltar, foliedekorer och arbetsmiljöskyltar. Rikstäckande produktion och montage i egen regi tryggar snabba leveranser, hög kvalitet och konkurrenskraftiga erbjudanden. Vi finns i Malmö, Stockholm, Göteborg och Växjö. Läs mer på www.systemtext.se

Taggar:

Om oss

VÅRT MÅL ÄR ATT GÖRA DIG SYNLIG!Systemtext hjälper företag i olika branscher att synas bättre. Vi levererar skyltar och dekorer för en kvalitativ och innovativ visuell kommunikation. Systemtext är Skandinaviens marknadsledare på ljusskyltar, foliedekorer och arbetsmiljöskyltar. Vi har produktion i Sverige och ett montagenätverk i egen regi, vilket därmed garanterar snabba leveranser, hög kvalitet och konkurrenskraftiga erbjudande. Våra arbetsmiljöskyltar säljs och marknadsförs också via ett nätverk av duktiga återförsäljare. Vi är kända för vårt engagemang, omtanke och kreativitet. Systemtext är ofta en kritisk länk i större projekt hos kunden.Kontakta gärna oss på ett av våra kontor i Sverige:Malmö: Lantmannagatan 32, 214 48 Malmö +46 770 11 30 00 Göteborg: Metodvägen 12, 435 33 Mölnlycke +46 770 11 30 00 Stockholm: Mälarvarvsbacken 8, 117 33 Stockholm +46 770 11 30 00 Växjö: Rådjursvägen 9, 352 45 Växjö +46 470 70 96 00