Aktieägarträff Talkpool

Talkpool har nöjet att bjuda in aktieägare och andra intressenter att delta i vår aktieägarträff i Stockholm den 31 augusti 2018.

Syftet med träffen är att presentera kvartalsrapporten för andra kvartalet 2018 och att ge våra aktieägare och nya investerare en inblick i Talkpools verksamhet, strategi och utveckling. Presentationerna kommer att hållas av Erik Strömstedt VD och koncernchef, Andreas Öhrnberg CFO och Stefan Lindgren CTO, tillsammans med andra ledande befattningshavare. Därefter ges möjlighet att ställa frågor till ledningen.

Arrangemanget äger rum i Redeyes lokaler på Mäster Samuelsgatan 42 i Stockholm mellan kl. 10.00 och 11.00. Vi serverar kaffe från 09.45. Våra aktieägare har företräde i händelse av platsbrist.

Vänligen anmäl er på nedan länk senast den 29 augusti:

För ytterligare information kontakta:

Erik Strömstedt, VD Talkpool AG

Talkpool är ett ledande företag inom telekommunikation och IoT, där vi levererar lösningar, produkter och nät. Med sin globala leveransorganisation, banbrytande tekniska kompetens inom IoT, långa erfarenhet och effektiva affärsmodell, kan Talkpool erbjuda högkvalitativa tjänster och lösningar till företag och telekomoperatörer i hela världen. FNCA Sweden AB är Talkpools nuvarande Certified Advisor. tel. +46(0)8-528 00 399, www.fnca.se

Läs mer om Talkpool på www.talkpool.com