It’s showtime – Tallink och Silja Line bjuder på magi och komedi

Magi och komedi är höstens teman på Tallinks och Silja Lines Östersjökryssningar.
Från och med 1 september till och med mitten av november kommer Tallinks kryssningar mellan Stockholm-Tallinn och Riga-Stockholm att bjuda på komedi med skrattgaranti. Under samma period bjuds det på häpnadsväckande magiska uppträdanden i världsklass på Silja Lines kryssningsfartyg Symphony och Serenade.

Europeiska och amerikanska toppartister inom komedi och magi samlas under hösten på Tallinks och Silja Lines kryssningsfartyg för att förgylla de flytande nöjespalatsen. Richard Burr, femfaldig världsmästare i magi, Rob Torres och Strange Comedy är bara några exempel på magiker, illusionister och komiker som, tillsammans med dansare, kommer att bjuda gästerna på häpnadsväckande föreställningar under kryssningarna.

Vi har laddat höstens kryssningar med det bästa inom komedi och magi. Gästerna kan se fram emot härliga uppträdanden och ofattbara, häpnadsväckande illusioner med garanterad wow-upplevelse. Det har aldrig varit så spännande att kryssa med oss som nu, säger Ats Joorits, Försäljnings- och marknadsdirektör på Tallink Silja

Kryssning med komik

Gäster som kryssar med Tallink under hösten kan välja och vraka mellan otaliga höjdare inom komedi. De amerikanska komikerna Rob Torres och Kip Reynolds, estniska Dan le Man, spanska Eric Boo och ryska Skidy Theater samt imitatören Jose Christo Belten har alla förberett härligt fartfyllda shower. Nummer som tidigare visats på Cirque du Soleil och Molin Rouge tar nu steget upp på Tallinks kryssningsscen.

Magiska möten

Silja Line lockar med magiska resor. Allt från trollkonster till fantastiska illusioner får publiken att sväva av spänning. Från morgon till kväll förvandlas kryssningsfartygens promenadstråk till scener för storslagna illusioner. Här finns även trollerihörn där gäster kan uppleva trollerikonst i absolut världsklass på nära håll.

Höstens specialtema, It´s Showtime, ger resenärerna en härlig upplevelse hela vägen från terminalen ombord till fartygen och pågår fr.o.m. 1 september t.o.m. 14 november 2011.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Janis Pavuls, Kommunikationschef,
Tallink Silja AB