A-smedjans seminarier i Almedalen

Mona Sahlin, Karl-Petter Thorwaldsson, Tobias Baudin, Tomas Eneroth, Kerstin Alnebratt, Monika Arvidsson, Loa Brynjulfsdottir och Måns Wadensjö är några av deltagarna vid våra fyra seminarier, onsdag till lördag, i Almedalen på Gotland.

Vi håller till i S:t Lars kyrkoruin, på Syskongatan nära Stora torget, och på Hamnplan 5.

Onsdag 3 juli 09.30-10.45 S:t Lars kyrkoruin, Syskongatan
Varför får inte människor som vill arbeta?

Torsdag 4 juli 15.00-16.00 Restaurang Hamnplan 5, Visby:
Är den svenska modellen nere för räkning?

Fredag 5 juli 11.30-12.30 S:t Lars kyrkoruin
Europavalet 2014 och den växande högerextremismen

Lördag 6 juli 13.30-14.30 Restaurang Hamnplan 5, Visby:
Har arbetarrörelsen äntligen upptäckt den sociala ekonomin?

Du är hjärtligt välkommen!

Arbetarrörelsens tankesmedja http://www.a-smedjan.se Tommy Svensson Kommunikationschef 0709 54 90 00  tommy.svensson@asmedjan.se