Seminarium med Lars Engqvist om Socialdemokraternas nya partiprogram

Onsdag 14 mars, kl 18-20 ordnar Arbetarrörelsens Tankesmedja seminarium med Lars Engqvist, huvudsekreterare i Socialdemokraternas programkommission.

Det äger rum på ABF-huset i Stockholm, Sveavägen 41 och direktsänds på abflive.se

Andra aktuella arrangemang:

Torsdag 15 mars kl 18-21: Mark Lynas: Guds utvalda art. ABF-huset i Stockholm.

Måndag 19 mars kl. 18.30: Har välfärden en chans? Ove Andersson, kanslichef vid Arbetarrörelsens Tankesmedja. Waynes café, Strandgallerian, Luleå

Ny snabbanalys: Malin Hansson, utredare vid Arbetarrörelsens Tankesmedja: Hollande vs Sarkozy om det franska presidentvalet.

Läs mer på vår hemsida a-smedjan.se

Kontakt:

Tommy Svensson