Kommuniké från extra bolagsstämma i Song Networks Holding AB (publ) den 6 december 2004

Vid dagens extra bolagsstämma i Song Networks Holding AB (publ) fattades bland annat följande beslut: · Styrelsen valdes enligt förslag i kallelsen: Omval av Kjell Nilsson och nyval av Kim Frimer (President TDC Solutions), Martin Lippert (Executive Vice President TDC Business) samt Jesper Helmuth Larsen (Chief Financial Officer TDC Solutions). Det beslutades att överlåta till styrelsen själv att besluta om fördelningen av styrelsearvodet för tiden intill nästa ordinarie bolagsstämma. · Beslöts i enlighet med förslag i kallelsen att berättiga och bemyndiga styrelsen att, efter eget godtycke och för tiden intill nästa ordinarie bolagsstämma, för skäligt marknadsvärde avyttra en större del av bolagets dotterföretag till andra bolag inom TDC-koncernen. Vid konstituerande styrelsesammanträde utsågs Kim Frimer till styrelsens ordförande.